„Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty…” – więc właśnie wyjazdów pora zacząć! Zwiedzaliśmy już tyle ciekawych miejsc w Polsce, ale jednak jeszcze dużo przed nami.

Tym razem wybraliśmy się do Kamiannej – wioski położonej na północ od Krynicy Zdrój. Znajduje się tam pasieka „Barć” im. ks. dra Henryka Ostacha. Nasze zwiedzanie zaczęliśmy od kościoła – dawnej cerkwi prawosławnej. Dowiedzieliśmy się od naszego przewodnika o historii tej miejscowości oraz o jej legendach. Następnie udaliśmy się do skansenu uli, pawilonu pasiecznego, galerii św. Ambrożego – patrona pszczelarzy, sklepu, a na koniec do kawiarni pasiecznej, gdzie dostaliśmy do spróbowania pyszny miód i gdzie każdy mógł sobie własnoręcznie zrobić woskową świeczkę. Pomimo niesprzyjającej pogody, uśmiechy dominowały na twarzach wszystkich uczestników.

Kolejnym etapem wycieczki był obiad w karczmie „Złoty Róg”. Piękny, góralski wystrój, a i obiad pyszny – uff, przydała by się drzemka, ale niestety trzeba było ruszać dalej. Krynica Zdrój to miejsce pełne atrakcji. Pierwszym etapem zwiedzania był wyjazd kolejką ziemno-linową na Górę Parkową, skąd można podziwiać piękne widoki malowniczej okolicy. Następnie udaliśmy się do pijalni wód, która znajduje się na krynickim deptaku. Nie zabrakło też czasu na zakupy, każdy mógł kupić sobie pamiątki. Urok tego pięknego miasteczka powoduje, że chciało by się tam znowu pojechać. W dobrych nastrojach wróciliśmy szczęśliwie do naszego ośrodka. niestety, to co dobre szybko się kończy. Mamy nadzieję, że w najbliższym czasie znowu gdzieś pojedziemy.